en lista.

Har du pojkvän/flickvän? ja
Är du kär? ja
Hur tidigt stiger du upp? hm det varierar, från kl elva till ett ungefär och kl nio-halv tio när jag jobbar.
Vem/vilka vet mest om dig? älsklingen.
Gillar du att slåss? nää, gillar inte det. :P det VAR roligt att skojbrottas med brorsan när han var yngre, inte nu ;)
Vad ska du göra ikväll? gå ut och köpa nachos och sen äta det!
Har du utländska föräldrar? nej
Var har du ont? öh, nada nu..
Är du bra på att måla? haha verkligen INTE!
Vem kramade du senast? älsklingen
Vad längtar du till? en utomlandsresa / egen lägenhet
Sparare eller slösare? hmrf, slösare..
Bio eller promenad? bio!
Är du kittlig? nja, inte så värst kittlig.
Rädd för insekter? hmrf, jag HATAR småkryp!
Anser du att du är stark? haha nää, måste träna upp mig!
Nämn något som gjorde dig glad igår: allt var roligt igår! (sol&restaurang&förfest)
Vad gjorde du kl 8 i morse? jag soooov.
Vad har du druckit idag?  vatten.
Vad var det senaste du åt? tacos.
Vad var det senaste du köpte? mineralvatten citrus
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? vet inte..
Vad gör dig glad just nu? hmrf?!
Humör just nu: seg
Sommarplaner: har inte planerat något alls, tar dagen som kommer. :)
Gillar du att sjunga? nooope!
Vad längtar du mest efter just nu? att RESA! :)

Kommentarer
Postat av: rävräv

drack u vatten till taco? :O

2008-07-06 @ 21:06:25
Postat av: fanny

isabella : haha yeah ;) brukar cola annars, hihi

2008-07-06 @ 21:43:49
Postat av: annap

Pi, vad intressant;)! vill också resa..

zzz:P

2008-07-06 @ 23:53:18
Postat av: jossan

haha alla vill resa zzz :P men du reser snart medan jag blir kvar å praktiserar bläääh :D hehe.

2008-07-07 @ 00:05:25
URL: http://enkeliii.blogg.se/
Postat av: rebecka

var ska du resa till :O ?

2008-07-07 @ 16:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0