med min räv.

idag har jag varit med min räv på stan, köpte ett par linnen till rob och sen kollade vi runt, bea gjorde ett fynd :D vi var sommarklädda när regnet kom, haha.. sedan fikade vi på gallerian innan vi drog hem.




soooftisch hemma, åt middag å sen drog jag hem till räven igen :D det blev snaaack i soffan, mys. sedan kom jiin å sedan tea å jennifer. spelade familjgeniet! nästan rätt skrev du räv i din blogg ;) det var ett frågesport spel och räven fick en fråga blabla simhopperskan vem var hon? hon hade ingen aning men  byss anna... å hon hade rätt, wow... så hon fick en ledtråd, efternamnet började med L... och hon tog lindberg! WOW! hon blev chockad själv, hihi..hon är visst synsk.

imorgon blir d jobb, sedan hos bea... ksk utgång.

Kommentarer
Postat av: räven

nä syns som off utgång ikvvvv... då får det bli en massa i aug månad dååå :P

2008-07-12 @ 01:27:18
Postat av: jiin

nä, sugen att festa ;)

2008-07-12 @ 12:18:21
Postat av: jossan

ni fina på bilden, alltid lika söta :) vad för linnen du köpte t rob då? å vad fyndade bea på? ;)

2008-07-12 @ 17:39:06
URL: http://enkeliii.blogg.se/
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-22 @ 11:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0