okej, jag uppdaterar!

nu uppdaterar jag efter.. öhh.. några månader iaf ;) jag är så duktig på att uppdatera, jag vet.

har bara jobbat och slappat och jobbat och slappat. inget särskilt. eller jo, varit på en jobbintervju på en gruppbostad i alby. först gick jag in i fel hus och blev bjuden på fika ;) sen insåg jag att det var fel hus och skyndade mig till ett annat och var 15 minuter försenad men verksamhetschefen förstod. haha. jag var inte nöjd med mina svar, det kändes så ytligt och så.. jag måste förebereda mig bättre nästa gång, men jag fick i alla fall jobbet! glaaad! fast det bara är timvikarie men det är ju bättre än inget alls.

sen har jag också varit i örebro en helg nyligen :)

bjussar på några bilder

 

tack för helgen, tjejerna! fast fredagen inte blev som jag tänkt mig så hade jag trevligt med ER mina tjejer iaf. ;) glad att jag åkte t örebro ändå.

förresten, det var treevligt att träffa sofia och lille devin för några veckor sen! devin är så gudomligt SÖÖÖÖÖT!  åh, men jag bar inte honom. haha.. jag är lite speciell med barn. nån gång måste jag våga ;)





imorgon ska jag fika med jennifer, eva och lille trond. det blir kul och se lilla bebisen men det blir inget bärande för min del. tyvärr :D sen ska jag och älsklingen äta ute eftersom han blir hela 24 år gammal imorgon, jag ska ta med honom till nån restaurang. han säger att jag bestämmer vilken så det ska bli en överraskning. :)


yeah, snart blir det top model men jag har missat en massa. det är så fånigt att det visas varje kväll. jag hänger inte med! :(


heeeeejdå!

Kommentarer
Postat av: räv

<3

2008-09-17 @ 20:11:31
Postat av: jossan

åh äntligen har du upd! har längtat en massa! ;) hihi. GRATTIS t jobbet, gumman! jag visste att du skulle fixa de! ;) så kul! jaa självklart timvikarie bättre än inget alls :)fina bilder du har tagit! saknar dig gumman pussssar!

2008-09-17 @ 20:24:37
URL: http://enkeliii.blogg.se/
Postat av: Sara

söt inlägg hehe men niiice ;)

2008-09-17 @ 22:00:32
Postat av: tilla

tack sötnos, fast du var lite sent med uppdatering ;) puss!

2008-09-17 @ 22:22:25
Postat av: sofiaw

hehe, jag hra också problem med att bära småbebisar... är rödd att jag skulle tappa dem så jag undviker helst :)

2008-09-18 @ 14:34:41
URL: http://wiksofia.blogg.se/
Postat av: Sofie

äntliiigen, I'm happy for you uppdated! :D

2008-09-18 @ 22:25:14
URL: http://fairwhouncover.blogg.se/
Postat av: rasse

historisk om de där jobbintervju 1a :D

2008-09-19 @ 14:58:16
Postat av: linda

hittade din blogg NU, hemskt! :O

tack för helgen, mkt efterskott ;)

hoppas vi ses snart igen, hihi.

2008-12-09 @ 17:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0